Wednesday 9 November 2011

Kepenatan BBQ

Assalamualaikum dan salam sejahtera ..
aku ingin ucapkan SELAMAT BERCUTI ..
kepada semua budak yang da mula bercuti ..
pada harini termasuk aku ^^ .. 
dan GOOD LUCK kepada budak yang akan duduki ..
peperiksaan SPM x lama lagi .. 
semalam rabu 9/11/11 merupakan hari last sekolah dan ..
merupakan hari yang best bagi aku dan budak2 aku ..
sebab malam semalam kitorang telah mengadakan ..
BBQ sampai lewat malam sempena meraikan tamatnya peperiksaan ..
tapi saat yang paling best masa man(luqman) kena baling telur ..
pergh!! baunye hanya kitorang je yang taw .. 
papehal pon thnx kepada din(naqiuddin) ..
sebab benarkan kitorang buat BBQ kat rumah kaw ..
kitorang mmg enjoy giler semalam sampai aku ..
terbawak bawak dalam mimpi(nampaak beno nipunye ^^) ..
pastu harini bangun pukul 12 tengah hari .. 
biase la tu x macam ade la budak tu tidur pukul 2-3 pagi .. .. 
lepastu bangun pukul 2-3 petang ada ke patut ..
haha memang x patut pon kan .. 
so , cukup sampai di sini dahulu ..
update lagi kalau ade mase ..
bak pepatah orang tua-tua berkata (kalau ada la) ..
walau dalam apa jua keadaan kita mestilah sentiasa COOL @_@
Assalamualaikum dan salam sejahtera .. 




No comments:

Post a Comment